Διαχείριση πολυκατοικιών

Αναλαμβάνουμε πλήρη καθήκοντα άσκησης διαχείρισης, εισπράξεις, πληρωμές, επιδιόρθωση μικροβλαβών, δικαστική διεκδίκηση οφειλουμένων.

Το μεγαλύτερο και πιο πολυάσχολο τμήμα της επιχείρησης μας. Το τμήμα της διαχείρισης πολυκατοικιών δημιουργήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 και έκτοτε αναπτύσσεται και εξελίσσεται.

Παλαιότερα η θέση του διαχειριστή αποτελούσε αξίωμα και ήταν εξαιρετικά ασύνηθες να μην επιθυμεί κανείς εκ των ιδιοκτητών να αναλάβει χρέη διαχειριστή. Με την πάροδο των ετών, η ίδια θέση αρχισε να γίνεται «αγγαρεία», καθώς οι ρυθμοί της ζωής των περισσοτέρων έχουν γίνει όλο και πιο απαιτητικοί απο άποψης χρόνου, καθώς και η δυσκολία εξόφλησης λογαριασμών κοινοχρήστων έγινε πιο συχνό φαινόμενο. Ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της εποχής, δημιουργήσαμε ένα επαναστατικό για το χωρο τμήμα διαχείρισης πολυκατοικιών, το οποίο αυτή τη στιγμή εξυπηρετεί επαρκώς περισσότερα απο 500 κτίρια στην Αττική.  

Τι προσφέρουμε ως διαχειριστες

Αναλαμβάνοντας την διαχείριση της πολυκατοικίας σας, επωμιζόμαστε ολοκληρωτικά όλα τα χρέη του διαχειριστή. Απο την έκδοση των κοινοχρήστων, την είσπραξη τους, την πληρωμή των λογαριασμών και των συνεργείων που εξυπηρετούν την πολυκατοικία σας, τυχόν μικροεπισκευές, την διεκδίκηση των οφειλουμένων κοινοχρήστων, την εκπροσώπηση της συνιδιοκτησίας σας σε οποιαδήποτε περίπτωση χρειαστεί. Οι υπηρεσίες μας παρέχονται με τον μήνα, και προς οφελός σας δεν υπογράφετε καμία σύμβαση χρόνου. Η διαχείριση του κτιρίου σας μπορεί πολύ εύκολα να ξαναπεράσει στα χέρια σας.

Πολιτική μας αποτελεί να μήν αλλάζουμε κανένα απο τα υφιστάμενα συνεργεία που σας εξυπηρετούν, παρα μόνο αν είστε δυσαρεστημένοι απο τις υπηρεσίες τους. Τίποτα δεν σας δεσμεύει και δεν σας υποχρεώνει να εξυπηρετήστε απο δικά μας συνεργεία. Μπορείτε κάλλιστα να εξυπηρετήστε απο τον υδραυλικό ή τον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς σας που ενδεχομένως προτιμάτε και εμπιστεύεστε, αποχετευτικό, συνεργείο καθαρισμού, προμηθευτή πετρελαίου κλπ.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε προς το συμφέρον σας και μόνο, εφόσον μας ζητηθεί, είναι να δίνουμε προσφορές για το εκάστοτε μικρό ή μεγάλο έργο, κίνηση που τις περισσότερες φορές δημιουργεί ανταγωνισμό, με τις τιμές να χαμηλώνουν προς όφελός σας.

Χάρη στον επαναστατικό τρόπο λειτουργίας του τμήματος διαχείρισης μας, όλη η εικόνα του ταμείου της πολυκατοικίας σας είναι μόλις ένα τηλέφωνο μακριά. Ενημερώνεστε εύκολα και γρήγορα πόσα είναι τα μετρητά του ταμείου σας την συγκεκριμένη στιγμή, τι οικονομικές εκκρεμότητες υπάρχουν, ποιό το αποθεματικό σας. Ο ισολογισμός του ταμείου της πολυκατοικίας σας μπορεί να βρίσκεται στα χέρια σας αυθημερόν εαν τον επιθυμείτε και γραπτώς. Γενικότερα η οικονομική διαφάνεια είναι η βάση πάνω στην οποία δημιουργήθηκε το τμήμα της διαχείρισης πολυκατοικιών, για αυτό και το πελατολόγιο μας διαρκώς αυξάνεται, με όλο και περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες.

Πως λειτουργεί η εξωτερική διαχείριση - Οικονομικός τομέας

Κατά τη διάρκεια του μήνα εξοφλούμε τους λογαριασμούς σας και πληρώνουμε τα συνεργεία σας. Εκδίδουμε τα κοινόχρηστα του μήνα και τα κοινοποιούμε στα διαμερίσματα. Τα ειδοποιητήρια αναγράφουν ημέρα και ώρα είσπραξης απο τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας ο οποίος εισπράττει τα κοινόχρηστα πόρτα-πόρτα. Όσα διαμερίσματα δεν εξοφλήσουν τα κοινόχρηστα λαμβάνουν υπενθύμιση – ειδοποίηση για την οφειλή τους και προωθούνται στο τμήμα ανεξοφλήτων.

Απο εκεί, αρχικά ενημερώνεται τηλεφωνικώς ο ένοικος. Εάν το οφειλόμενο ποσό δεν εισπραχθεί ούτε τον επόμενο μήνα, ειδοποιείται και ο ιδιοκτήτης, καθώς σε περίπτωση που δεν εισπραχθεί το ποσό απο τον ένοικο, υπόχρεος για την εξόφληση είναι ο ιδιοκτήτης. Αναγνωρίζουμε οτι είναι κάτι ανθρώπινο και συνιθισμένο να λείπει κάποιος την ημέρα και ώρα της είσπραξης, για αυτό το λόγο παρέχουμε πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για την εξόφληση των κοινοχρήστων. Υπάρχει η δυνατότητα είσπραξης με ραντεβού, την ημέρα και ώρα που επιθυμεί ο ένοικος, ακόμη και στο χώρο της εργασίας του.

Επίσης κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό σε τράπεζα της αρεσκείας του. Με το που εμφανιστεί η κατάθεση, τα κοινόχρηστα εξοφλούνται και η απόδειξη αποστέλλεται κάτω απο την πόρτα του διαμερίσματος. Γενικότερα, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επιθυμεί κάποιος να εξοφλήσει τα κοινόχρηστα και να μην βρεθεί ο τρόπος να γίνει αυτό δυνατό.

Δυστυχώς είναι όλο και πιο συνηθισμένο φαινόμενο να υπαρχει αδυναμία καταβολής ή και άρνηση καταβολής των κοινοχρήστων. Εάν τα κοινόχρηστα παραμείνουν ανεξόφλητα για περίοδο άνω των τριών μηνών, αρχίζουν διαφορετικές διαδικασίες κατα περίπτωση και κατά ύψος οφειλής. Γίνονται διαρκώς τηλέφωνα και αποστέλλονται ειδοποιήσεις κάτω απο την πόρτα του διαμερίσματος με διαφορετικό ύφος, καθώς το να μην καταβάλλει κάποιος τα κοινόχρηστα για μεγάλη περίοδο, δημιουργεί πρόβλημα ρευστότητας, επηρρεάζοντας όλους τους συγκατοίκους της πολυκατοικίας. Εάν παρ΄όλες τις προσπάθειές μας δεν υπάρξει πρόθεση εξόφλησης και κάποια καταβολή απο τον ένοικο ή τον ιδιοκτήτη, τα ανεξόφλητα προωθούνται στο νομικό τμήμα.

Απο εκεί, γίνεται μια τελευταία ειδοποίηση απο τους νομικούς μας συμβούλους, και ασκείται αγωγή για το οφειλόμενο ποσό. Αυτομάτως το διαμέρισμα επιβαρύνεται και με τα έξοδα άσκησης της αγωγής. Τα ελληνικά δικαστήρια και οι νομικοί μας σύμβουλοι είναι αρμόδιοι για την είσπραξη του ποσού. Δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να μην εισπραχθεί το διεκδικούμενο ποσό, στο μικρότερο δυνατό χρονικό διάστημα.

Πως λειτουργεί η εξωτερική διαχείριση - Λειτουργικός τομέας

Εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες μας περνούν απο την πολυκατοικία για την προκαθορισμένη είσπραξη, για ραντεβού εξόφλησης κοινοχρήστων, για να συλλέξουν λογαριασμούς Δ.Ε.Η και Ε.Υ.Δ.Α.Π, για να παραδώσουν επιστολές και ειδοποιήσεις. Εάν διαπιστωθούν μικροβλάβες ή λαμπτήρες που χρειάζονται αντικατάσταση θα τακτοποιηθούν άμεσα.

Για μεγαλύτερες ζημιές που τυχόν προκύψουν, ειδοποιούνται ένοικοι και ιδιοκτήτες που εσείς θα ορίσετε, οι οποίοι δίνουν την έγκριση για την επισκευή. Φυσικά όλα τα μεγάλα έργα περνούν απο διαδικασία Γενικής Συνέλευσης και εξέτασης προσφορών.

Αναπόφευκτα, μια εξωτερική εταιρεία διαχείρισης δεν βρίσκεται μέσα στο κτίριο όλες τις ημέρες και ώρες. Μπορεί να υπάρξει ένα διάστημα μέχρι να διαπιστωθεί μια βλάβη. Ενθαρρύνουμε τους ενοίκους και ιδιοκτήτες να μας ειδοποιούν για οποιαδήποτε ανάγκη της πολυκατοικίας, ωστε να επεμβαίνουμε άμεσα.

Τι χρειάζεται να κάνετε για να ενταχθείτε στο πελατολόγιο μας

Θα χρειαστούμε ένα πρακτικό Γενικής Συνέλευσης, το οποίο θα αναγράφει οτι «Διαχειρίστρια εκλέγεται η ΠΕΤΡΟΛΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ όπως αυτή νομίμως εκπροσωπείται». Το πρακτικό θα πρέπει να είναι είτε υπογεγραμμένο απο το 501 τοις χιλίοις των ψήφων της συνιδιοκτησίας, είτε πλειοψηφικά υπογεγραμμένο σε διαδικασία Β’ ή Γ΄επαναληπτικής συνέλευσης, αναλόγως με το τι ορίζει ο κανονισμός της πολυκατοικίας σας. Επίσης το ταμείο της πολυκατοικίας (ανεξόφλητα- μετρητά κίνησης-δαπάνες προς χρέωση). Επίσης θα θέλαμε τηλέφωνα ενοίκων και ιδιοκτητών, και τέλος τηλέφωνα των συνεργείων που εξυπηρετούν την πολυκατοικία σας. Αφήστε τα υπόλοιπα σε εμάς και απολαύστε την εύρυθμη λειτουργία του κτιρίου σας με την φροντίδα της «ΠΕΤΡΟΛΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ».

 

footerlogo

drop

ΤΙΜΗ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
line

-------

ανά λίτρο

Πνευματικά δικαιώματα ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΨΩΜΟΠΟΥΛΟΣ Κ ΣΙΑ ΕΕ © 2014 - 2017, Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος